Sjukanmälde mig

Igår mådde jag skit på grund av diverse saker så sjukanmälde mig för säkerhetsskull men idag mår jag prima! Så har tagit en lång sovmorgon, solat och tränat. Äntligen har ag börjat träna och nu ska jag göra det varannan dag. Måste hålla i detta annars lär jag bli valen som simmar i vättern, heheheh! Men eftersom jag ändå mår bra nu vill jag ju ut till stranden men det kan jag inte eftersom jag har sjukanmält mig och det skulle se konstigt ut ifall någon av mina arbetskamrater skulle se mig. Så får hålla mig på öxnehaga idag. Lite surt men vad ska man göra. Får ta en promenad senare kanske med någon frivillig. Får se vem jag kan kidnappa ;)

Men snart ska jag lägga mig ute i hammocken, sätta på musik och bara softa. Ganska skönt att vara "sjuk" idag i alla fall :) Men imorn blir det jobb! Have a nice day people!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0