Shitt vad det regnar!

Herre jävlar vad det regnade för en stund sedan! Jag slutade kl två och lagom till att jag kom ut började det självklart åska och efter en stund började det regna också. Och det var inte lite regn heller, ska ni veta! Det var som att himmelen öppnade sig och någon där uppe satte på högtryckstvätten. Här behöver man inte åka till tropikerna, räcker att komma till Jönköping för att uppleva hetta och fuktighet i en kombination av högtrycksregn! Så när jag kom hem bar jag blöt ända in till trosorna och hade bara gått några hundra meter och som grädde på moset hade jag vita shorts så de som såg mig springa fick nog en rolig syn..heheh!

Dock hade jag önskat lite regn men inte i denna volym! Hade dock varit gött om det regnade så att man slapp behöva springa hem utan så att man kunde gå hem och svalka sig i regnet istället! För det behövdes efter jobbet. Alltid varmt och klibbigt och bara man sätter sig i någon min på en stol klibbas det mot rumpan, riktigt nice! Som tur är jag ledig imorn och då ska jag och Nina på en liten turisttripp! Kommer bli roligt, men innan det ska jag ta en lång lång sovmorgon!


Kanske inte syns men var DYGNSUUR!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0