Oboy, vilket vackert väder

Vaknade upp ganska utvilad idag, trots att jag och Dennis började laga mat kl tolv och dessutom gjorde kladdkaka kl ett på natten. Men jag fick en sockersug och kladdkaka är ett snabbt och gott så ställde mig och bakade lite kladdkaka. Mumsigt var det i alla fall! Till kladdkakan hade vi satt på filmen new moon men somnade ganska fort till det. Vaknade i alla fall upp jämte en sovande Dennis. Det är mysigt att vakna upp och känna hans näret. Älskar värmen ifrån honom. Han kommer inte sova hos mig idag så kommer sakna honom och hans famn i natt.

Efter att Dennis äntligen kommit iväg (efter att ha missat bussen två ggr) gjorde jag mig snabbt i ordning och blev upphämtad av Jenna. Vi åkte sedan ner till stan för att ta en glass på piren. Riktigt skönt nu när de är varmt. Älskar att vara på piren på sommrarna. Helt underbart! När vi var mätte och belåtna gick vi in till stan för att Jennifer skulle köpa en bikini. Sjukt snygg var den! Riktigt fin, ovanlig rosa färg och passade henne perfekt. Om man hade pengar skulle vi lätt åkt till soliga Bahamas! Efter det gick vi till marknaden där de sålde olika godsaker från olika delar av världen. Fanns massvis med goda saker som crepes, engelskt godis, risotto m.m. Det fanns faktist ett stånd från polen och var riktigt nära att köpa lite piroger. Piroger är livet. Simpelt men riktigt gott! Men istället för piroger köpte jag lite engelskt godis, mumsigt värre de med!

Nu ska jag snart agera hemmafru och fixa med både disk och tvätt och sedan ska jag laga lite mat. Känner mig redan hungrig. Något nyttigt kanske? Ska försöka slänga ihop något got

t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0