Natti Natti

Snart ska jag gå och lägga mig, eller i alla fall läsa en stund i boken som jag lånade för några dagar sedan. gissa hur många sidor den består av? Nästan 800 sidor!?! Är jag galen? Nja, men har kommit in i en bokslukar-period så en bok på 800 sidor är ett fint tidsfördriv då dator, tv och annat som man brukar underhålla sig med, då inte vännerna och pojkvännen finns till. Dagen blev inte extra ordinary som jag skrev på Facebook. Men det ska den bli nästa vecka! Idag har ja istället träffat Nina en stund och vi har gottat oss med glass och pratat om allt mellan himmel, jord och öxnehaga. Sedan har man försökt att bekanta sig med sin nya mobil och det går framåt . Jag är i alla fall nöjd med den så nu får jag se till att dne håller ! 

Nej, nu kanske jag ska ta tag i min bok om jag ska kunna läsa ut den innan sommaren. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0