I'm stuck in teh middle and I don't know where to turn.

Känner mig verkligen vilsen just nu och har ingen aning om vart jag ska ta vägen. Har ett val att göra och valet blir allt svårare för varje dag som går. Om jag väljer att gå höger kommer det få negativa konsekvenser och om jag väljer vänster kommer negativa konsekvenser uppstå ändå. Vad ska man göra vid sådana situtationer? För vad man än gör så kommer jag påverka mig eller personerna i fråga. Försöker ta hjälp av personer i min närhet men det gör inte saken lättare. Vissa ser positivt på saken och tror att saken kommer all lösas av sig själv medan vissa tycker att jag ska ta tag i saken och fatta ett beslut, och i mitt fall ta vänster.



Everywhere I turn, I hurt someone
But there's nothing I can say to change
the things I've done
Of all the things I hid from you
I cannot hide the shame
And I pray someone, something will come
to take away the pain

There's no way out of this dark place
No hope, no future
I know I can't be free
But I can't see another way
I can't face another day

Tell me where, did I go wrong
Everyone I loved, they're all gone
I'd do everything differently
but I can't turn back the time
There's no shelter from the storm inside of me

There's no way out of this dark place
No hope, no future
I know I can't be free
But I can't see another way
I can't face another day






Kommentarer
Postat av: Anonym

gör det som känns bäst just nu. Låt inte andra bestämma vad du ska välja. det finns nackdelar och fördelar med allt i livet. Så lyssna till dig själv, vad du själv skulle må bäst av. Man sårar alltid någon i alla val man gör. något man måste finna sig i helt enkelt. Hur jobbigt det än är. som man alltid säger, hur man än gör så ordnar det sig förr eller senare. kram

2010-07-20 @ 13:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0