Feel so far away

Ibland önskar jag att jag hade bättre kontakt med vissa personer i mitt liv. En del av dem har betytt så mycket för mig tidigare och nu har man glidit isär så mycket att man inte riktigt har orken att sträcka sig efter den andra. Jag har dock orken men jag kommer inte nå den andra om personen inte är villig att sträcka ut sin hand. Det finns speciellt tre personer som jag faktist kämpar för att hålla relationen vid liv men vet inte om jag orkar att kämpa om jag inte får en respons, men samtidigt kan jag inte bara släppa taget om dem heller och låta dem glida ut ur mitt liv. Skulle inte klara av det. Men jag antar att med tiden kommer man inte bry sig längre, ifall det skulle bli så. Men när jag tänker så är det något som säger STOPP, så får det inte sluta. Vet inte riktit hur jag ska gå till väga nu...


Men jag är i alla fall glad för de personer som man har vid sin sida, både nya och gamla. De betyder riktigt mycket och håller hårt om dessa underbara människor som förgyller mina dagar. Ni är guld värda!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0