Duktigt Jessica!

Idag har jag varit mycket duktig , i alla fall enligt mig. När jag kom hem från jobbet har jag både tagit hand om tvätten och disken och nu håller jag på att laga mat. Känner mig som e hemmafru som väntar på sin man som ska komma efter sitt jobb. Det roliga är att jag väntar på att hans ska komma. Vi skojade lite att vi är lite som herr och fru Sandahl! Lite smått kul :)

Ikväll ska jag in till stan för att se på när Becka dansar och direkt efter ska man till stranden för att spendera tiden där med goa och glada människor. Skönt att hitta på något igen, känns som att det var en evighet sedan men det var förra veckan man träffade alla. Saknar det! Det som också är skönt är att jobbbveckan snart är slut och går in på min sista. Riktigt skönt , men har skrivit upp mig så att de kan ringa ifall de skulle behöva hjälp. Pengar skadar inte , speciellt inte nu när jag samlar ihop till en kamera. Åh...långtar!

Aja, vidare till maten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0