Det här suger!

Jag hade sett fram emot denna vackra fredags kväll men självklart måste jag spendera den hemma för att jag troligen måste jobba imorn. Jag jublar av lycka!! Så nu är jag både trött, sliten och ganska bitter på tillvaron. Och för att göra saken ännu värre måste jag behöva gå i glasögonen till torsdag för då kommer linserna droppa in i min brevlåda. Ja, hör ni ännu ett jubel? Självklart är det skönt att gå med glasögon men det är ännu skönare med linser. Tycker bara glasögonen är i vägen där på näsan. Ja, som tur är ska jag inte göra något direkt nästa vecka förutom att jobba och det funkar att ha dem på jobbet i alla fall.

Något som gör mig lite gladare är att Dennis kommer hem från halmstad på söndag och hoppas vi kan träffas snart, kanske torsdag när man ändå är ledig. Får se vad han säger. Dock kan jag inte få tag på honom efter som min otroligt smarta kille har tappat sin mobil i öl så den är kaputt! Ja, intelligens på hög nivå! Men saknar honom ändå! :)

Nu ska jag vara bitter, trött och sliten med mina föräldrar.


Kommentarer
Postat av: Nina

gilar inte ditt jobb :(

Men vi syns imorgon bästis:D <3

hahahaha, inte han oxå xD

asså de där två ;)

2010-07-17 @ 17:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0