Varit och rört på döfläsket

Hemkommen för en stund sedan från Rosenlund där jag, med sällskap av Elin, tog en simtur. Det var skönt att få röra på sig lite, speciellt ryggpartiet och axelapartiet som jag under veckan kunde ha mördat för var så stel. Och det ledde till on ti huvudet. Gick runt och trodde att jag hade en hjärntumör eller något, men sån är jag. Tror jämt att det handlar om cancer, tumörer och allvarliga sjukdomar. Men så visar det sig att vara så simpla saker som stel i axlarna. Skönt de i för sig! Men är dock fortfarande stel så funderar på att boka in mig på massage för nu har jag en riktigt bra anledning till att lägga pengarna på det, hehehe.

Förutom detta laddar jag lite nervöst upp till halkbanan imorn. Det flyger runt lite i magen då jag tänker på det men det kommer samtidigt nog vara riktigt kul! Jag menar då får mab ju köra själv. Helt suveränt! Så detta innebär också att jag är steget närmare körkort vilket är greaat! Vill bara ta det jädra körkortet nu och slippa dne fula gröna skylten och en kritiserande föräldrar jämte mig. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Så för att kanske vara lite mer förberedd ska jag läsa lite teori.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0