There's no one like you guys!

Som vanligt är jag dålig på att hålla det jag har planerat. För några veckor sedan bestämde jag mig att följa ett "bloggschema" och se hur det har gått. Är på dag 7 kanske och det har gått tre veckor. Bra kämpat där Jessica! Men bättre sent än aldrig så ska jag hålla kvar kämparglöden och fortsätta med schemat. Dagens tema är " Min bästa vän".

Är det bara jag eller är det inte svårt att riktigt utse någon till sin bästa vän? Jag har flera som ligger nära hjärtat och alla har olika roller. Någon kan jag berätta allt för även det mest privata, någon kan jag uppleva roliga saker med, någon tränar jag mycket med, någon är den jag tar långa promenader och pratar massa skit med. Alltså alla mina vänner är lika betydelsefulla men alla har olika roller. Tror det är så inom de flesta relationer. Alla utgör en egenskap som man ibland behöver mer av vissa dagar. Men det är därför vi alla är så olika och därför spelar alla olika roller. Men det som är det bästa med mina vänner är att vad som än händer så finns de alltid där och de lyssnar alltid ,vare sig man vill gråta ut eller berätta varför man hoppar tre meter av lycka.

Vännerna ska man hålla hårt om för de är alltid dem som finns kvar och är som en andra familj.
Som ett ordspråk lyder:
Killar kommer och går, men vänner består.

Poängen är inte att man förlorar massa killar men att vännerna alltid finns där när det händer något.
Därför vill jag slänga ihop en bildbomd på alla mina underbara vänner. Älskar er!



















Kommentarer
Postat av: sandra

Jag röstar starkt för att du ska skriva om punkt 23.

2010-12-19 @ 21:50:45
URL: http://sandrasbakning.blogg.se/
Postat av: Boogie

Aaw gummsan :D <3

2010-12-20 @ 12:04:03
Postat av: Your sexxie mama

Du är världsbäst <3

2010-12-20 @ 21:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0