Shopping och julpynt

Dagen har verkligen varit toppen, eller som Björn Gustavsson skulle ha sagt:  Topnotch! Men toppen som toppen. Dagen har självklart spenderats i skolan då vi hade vårt sista prov. SUPERSKÖNT! Och så intalade vi vår lärare att ha grupprov. UNDERBART! Vi trodde verkligen inte att det skulle gå igenom men hon stod bara där och höll förvånadsvärt med när vi kom med våra sunkig argument om att ha grupprov. Jisses vad vi är bra! Sedan efter provet fick man reda på att teckenspråkslektionen var inställd. Ännu mera topnotch eftersom jag inte riktigt var taggad på att stanna kvar i skolan till 17.00. Så istället för det spenderade jag tiden på stan med Sandra, Emma och Pauline. Mycket mysigt! Fixade även en del bankärenden som fick mig att känna mig riktigt vuxen. Skaffade nytt Visa kort, kortläsare och hela köret. Väntar bara på att mitt nya ID och Visa kort ska komma. Mitt ID gör mig verkligen inte rättvis eftersom den är tagen för 5 år sedan. Ja, jag ser ut som ett barn som har blivit nerdrogad av sina föräldrar och hur pinsamt det än var fick jag visa det kortet förra veckan då min "krogen-oskuld" togs. Jag kom iallafall förbi vakterna.

När jag ändå var på stan passade jag på att förnya min garderob lite så det blir lite smått och gott. Känns alltid bra att köpa nya saker och man blir så glad av det. Men jag brännde även 500 kr så det känns ju lite sådär ändå. Men det är sådana smällar man får ta. Sedan när jag kom hem har jag julpyntat lite i rummet och städat. Så julkänslan kommer sakta men säkert fram.

Nu är det dags att plugga körkortsteori vänner.
Good night, sleep tight!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0