Morgonrutiner i all dess hast

Skriver på ett inlägg medan jag borstar mina tänder. Går hyffsat bra att skriva med en hand faktist! Tänk dem som bara har en hand/arm, jisses vad dem måste skriva fort! Haha, bara en tankeställare! Nu har jag gått över till sminkningen och känner att tiden börjar rinna ut. Måste skynda mig ännu mer. Stress, stress, stress. Kommer få en hjärtattack en dag.

Min dag kommer bestå av att köra på körskolan, sedan ska jag stressa ännu mer till jobbet som börjar kl två. Hoppas de inte är allt för bittra över att jag bad att få komma vid två annars hade jag missat körlektionen. Men hellre komma en timma senare än inte alls om det fattas personal. Men samtidigt kan man inte alltid göra såhär för då lär man inte få ngn anställning alls. På tal om jobb så har jag kommit lite längre gällande mitt framtidsjobb. Funderar på socionom, arbetsterapeut och logoped tror jag det hette ? Oj shit, klockan tickat fortare än vad jag trodde! Dags att kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0