julstäd och fotbollstabbar

Jag och syster har varit riktigt grymma idag och städat huset. Applåd till oss! Så nu har vi suttit och dryckit lite kaffe, eller Camilla har gjort det. Jag har druckit socker med kaffe. Mesig som jag är så har jag inte riktigt vant mig vid kaffesmaken än så det får bli mycket skummad mjölk och massa socker. Nyttigt för tänderna, jajamen!
Medan vi fyllde kaffeintaget tittade vi på lite fotbollstabbar. Det finns en som jag tycker är så sjukt rolig så tänkte dela den med er. Så sätt er bekvämt, mjuka upp skrattmusklerna och luta er tillbaka.



Bästa scenen är när vårdkillarna ska hjälpa den skadade fotbollsspelaren.
Snacka om tabbe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0