Arbetssökande.

Sitter här fastklistrad framför datorn och skriver ett CV som ska skickas till Ryhov. Mitt första CV och tycker ändå att jag fått ihop allt ganska bra. Men pappa ska titta på de så man inte är helt naiv. Men har iaf ring Akutvårdsavdelningen och anmält mig som intresserad så får skicka in CV så småningom. Känns lite lagom pirrigt att man kanske kan få tjänsten som undersköterska på ett sjukhus! Det är en hel del ansvar som tillkommer och hoppas jag är tillräckligt kunnig för arbetet. Men det är väl de som gör mig lite nervös eftersom jag inte riktigt är säker på mina kunskaper men får lugna mig med att vi kommer att läsa en profilkurs och kommer att välja sjukvård så hoppas att det ska duga.

Men nu kan jag inte sitta här för länge för nu ropar teoriboken på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0