You can count on me, like 1 2 3

Dagen har spenderats med de bästa och varit helt underbar! Amina anlände och vi åkte in till stan för att strösa, äta och fika. Mysigt var det men det blev gansa mycket tjöt om allt mellan himmel och jord. Som vanligt när Amina pratkvarn var i full fart. Men det är härligt att ha henne tillbaka här i stan, synd att hon ska åka imorn men vi ska träffas efter att jag övningskört (blev dock inget idag) och tjöta lite till. Behöver "tjöta" av mig lite till innan hon drar ner till skåne igen. Får synas snart igen och röja här i jönköping! ;)

Förutom att man är glad över att Amina är back in town så är jag så sjukt glad över att jag har de vänner jag har. Både de nära och de ytliga. Vännerna gör en livet mycket enklare när en grubblare som mig behöver annat att tänka på eller när livet inte riktigt har medvind. You guys are the best, no matter what! Så vill tillägna en sjukt bra låt till alla mina vänner som gör livet ljusare.



You can count on me like 1 2 3
I'll be there
And I know when I need it I can count on you like 4 3 2
And you'll be there
Cause that's what friends are supposed to do


Kommentarer
Postat av: Amina

Texten är sjukt bra! :) man ser verkligen vilka man kan räkna med, när det väl gäller. Alltså när de lite svårare perioderna anländer, specillt oväntat. Men igen förtjänar att lida, speciellt inte ens kompisar. Därför ger man allt, för att se den le :)

Gänget :D <3

Special feeling to be back in my own town, with my own homies- crazy just like usual. I like it a lot! :) <3

2010-08-08 @ 01:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0