Trodde det hade försvunnit.

Trodde saknaden hade försvunnit men när jag sedan såg dig inloggade på facebook började mitt hjärta slå fort, händerna smått skaka och jag fick lite smått panik. Ville så gärna trycka på chatten och snacka med dig men vet att det inte skulle tjäna något till. Vad skulle vi säga? Det skulle bli så spänt och du behöver din space, men skulle vara skönt att snacka med dig.

Ja, ni som läser min blogg kommer få se sådana små kursiva meningar då jag skriver av mig för att lätta på trycket uppe i min hjärna. Måste få utt knuten och istället för att börda mina stackars vänner skriver jag av mig här.  Men dagen har ändå varit riktigt bra, i alla fall slutet. Kom hem från Kalmar ( de två tidigare inläggen raderade jag) och det har varit jätte kul! Vi har varit i ett litet samhälle i närheten av Karlskrona där vi åt god mat, satt vid hamnen och kollade runt lite på loppmarknaden. Mysigt var det! På kvällen sedan gick vi på musikalen Grease. Tredje gången jag ser den, men älskar låtarna så why not! Men denna var lite annorlunda och följde inte riktigt manuset men kontrasten till de andra musikaluppsättningarna jag har sett, var denna bra!

Idag har jag mest suttit i en bil och lyssnat på musik, grubblat på livet och varit allmänt seg och trött! Men efter besöket på Chili Thai vaknade man till! Mycket god mat och man praktiskt taget rullade ut ur restaurangen! När man väl var hemma hann man knappt vara hemma förrens man skulle ut och träffa vännerna igen. Skönt att kolla läget med alla och prata av sig lite! Behövdes kan jag säga. Men nu planeras i alla fall en resa till göteborg och förhoppningsvis blir den av om ca två veckor. Underbart!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0