Tidsbrist!

Shit, jag har verkligen ingen tid längre känns det som! Om man kollar i min kalender har jag fullproppat med saker att göra och blir så stressad av detta. Dessutom har jag inte bara skolan att sköta, utan även körkortet plus mitt liv! Gud, skulle behöva en lugn dag snart. Men saken är den att detta är säkert bara början...frammåt kommer det säkert vara ännu värre och de måste jag offra något. Det vill jag inte och det kommer säkert bli min fritid för skolan måste jag fixa, det är ju sista året och så måste jag fixa körkortet. Resten får gå som prio två. Sedan har man inte bara det fullproppade schemat i tankarna utan även annan skit. Känns som jag ofta befinner mig i min värld men min kropp utför alla dagliga sysslor ändå medans jag har tankarna på annat håll.

Men fick en liten skön stund ute då jag fotade lite, vilket var skönt! Då kunde jag slappna av och fokusera på det istället för allt annat! Älskar att fota med kameran och den mäktiga känslan i handen och vetskapen om att jag vid varje fotografi fångar ett ögonblick som föralltid kommer att bestå. Det är därför jag älskar att fotografera, för då stannar dessa ögonblick på något sätt kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0