Suverän kväll hos Micha igår!

Igår var man på fest ute i Skärstad vilket alltid blir lyckat! Goa människor, skön musik, skratt, dans och bilder i mängder! Docl försvann nästan alla bilderna men som Kaur sa, det kommer fler tillfällen! Men det blev en riktigt lyckad kväll ute på landet och hoppas på fler sådana kvällar! Synd att alla inte kunde komma men som jag skrev, det kommer fler tillfällen ! ;)

Tanke: Hur vet man om man är kär i personen eller i kärleken? Vad finns det för tecken och signaler att gå på? Om man saknar personen är man då kär i personen eller i kärleken, för när man känner saknaden tänker man oftast på saker man har gjort tillsammans, uttryck som är typiska för just den personen och hur personen ser ut. Men hur ska man då tolka vad som är äkta kärlek? Jag vet varken ut eller in. Vet inte om jag ska släppa taget om honom eller om jag ska hålla honom kvar. Varför kan inte en del situationer vara "svarta eller vita" ? Gårzonerna gör en förvirrad!



Bild från igår


Kommentarer
Postat av: Boogie

Blev så glad när du kom och roligt hade vi! ;D <3

2010-08-05 @ 21:39:19
Postat av: Boogie

Blev så glad när du kom och roligt hade vi! ;D <3

2010-08-05 @ 21:39:23
Postat av: Kristin

vart fick du bilderna ifrån, tog du några? :)

2010-08-06 @ 14:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0