Sick and tired

Jag håller på att bli sjuk och är inte dirket jublande glad över detta. Smittbäraren är troligen Jocke så Micha, sätt din kille i Karantän! Dessutom jobbar jag så kommer vara helt slut ikväll. Tur att man inte jobbar förrens på torsdag igen (om jag inte blir sämre). Vill inte bli sämre för vill absolut inte vara sjuk till skolan som börjar om ca en vecka. Hade helst velat ha en vecka till för det känns som att jag bara har jobbat i sommar. Dock kommer det klirra gött i kassan när lönen kommer men tills vidare kommer jag vara lite halvt deprimerad över att lovet snart är slut.

Nu ska jag vila upp mig innan jag återgår till jobbet. Ha en trevligt söndag :)

Kommentarer
Postat av: Boogie

hahahaha xD jag behöver inte det längre för han är frisk nu :P

Allt är hans fel! Eller Johans, nån av dom kan man alltid skylla på ;) (A)

2010-08-21 @ 15:11:29
URL: http://michelleryan.blogg.se/?tmp=0613421

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0