One week left

Det är en vecka kvar till skolan börjar och nu går vi också in på det sista året. Vart tog ettan vägen? Vart tog tvåan vägen? Om dessa två år har gått så fort , hur fort kommer inte detta året gå? Detta året ska jag verkligen göra till det bästa! Ska göra som Anna, se hela året som en enda studentfest. Det kommer bli både spännande och nervöst att börja det sista året. Man har mycket funderingar kring framtiden och livet och kan få lite smått ångest över detta. Jag har blandade känslor med att "bli vuxen" för det känns lite skrämmande allt. Men nu ska jag inte oroa mig i förväg. Ska leva i nuet och leva livet till fullo! Minnen ska i alla fall skapas, resor ska göras och livet ska lekas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0