Ny frisserad och glad

Måndag igen och det har hänt riktigt mycket idag! Skolan var första punkten på schemat idag och ja, skolan är som skolan är. Inga kommentarer där alltså. Sedan efter skolan åkte jag upp till A6 för att köpa skor och klippa mig. Men förutom detta köpte jag lite annat smått och gott! Jätte nöjd med både klippningen och inköpen! Och ska fortsätta klippa mig på The Look på A6 för de var riktigt bra! Tyvärr Öxnehaga, har klippt hos er i nästan 18 år men nu ska jag vidga mina vyer ;)

Fick idag också schemat för min praktik och den är ganska ensidig. Jobbar antingen 07.45-15.30 eller 13.00-21.30. Ingen variation direkt! Dock jobbar jag två helger men det får vara...orkar inte hålla på och ändra massa så får ta två helger. Får tänka positivt och tänka på att jag kommer att lära mig mkt! Men är ganska nervös så hoppas jag får en bra handledare som inte förväntar sig allt för mkt från en liten skolelev som mig...hehe!

Nu ska jag få i mig lite krubb och sedna krypa i säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0