Nikon D3000

Nu har jag hämtat min älskade kamera och väntar ivrigt på att batteriet ska laddas klart! Vill bara testa den nu! Förhoppningsvis kan jag ta med den ikväll då jag och Anna ska på utomhusbio. Det kommer bli jätte mys och har laddad upp med en tjock tröja, en filt och lite mot mammas motvillighet så packade jag även i regnjackan. Jag har ingen aning om hur detta kommer att fungera men det blir ju en överraskning! Jag och Anna ska ladda upp med godis och massa annat gott också. Ska i alla fall ha med mig varm choklad ifall man skulle frysa.

Innan bion ska jag på terminens första danspass och det kommer bli så roligt! Har taggad inför detta så länge nu och hoppas danserna blir lika roliga som tidigare danspass.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0