Mot tandläkar'n

Sitter här hemma och väntar på att klockan ska ticka och bli tio i tre för då ska jag ta bussen upp till tandläkaren. Älska tandläkarbeskök! Eller inte...men jag har fått någon inflammation i tandköttet och måste kolla upp det. Det gör så sjukt ont när jag ska borsta tänderna men troligen är det för att visdomstanden växer ut, ingen logik i det? Men vill bara fort in för att kolla vad det är och sedan fort ut för att ta bussen ner till stan och möta upp Nina, Kristin och Carro. Var i stan senast igår men vad ska man göra hemma? Kommer tillbringa tillräckligt mkt med tid hemma sedan när skolan börjar så passar på att vara ute så mycket som möjligt!

Nu måste jag kila vidare! Ha en fin dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0