It was only just a dream

Har för en stund sedan kommit hem från friskis där jag testade på Step Dans, vilket var ganska annorlunda till vanlig dans och lite jobbigare. Men det var roligt att man kunde kombinera dansen med stepboarden! Men jag ska efter detta pass slänga mina skor för de suger! De är så slitna ocb använda att de skadar fötterna istället. Något i vänsterskon hade lossnat vid tårna som typ förstörde skinnet så nu har jag riktigt ont! Haltade lite smått till busshållsplatsen men hoppas ingen märkte. Så nu får jag också spara till bättre skor!

Innan friskis åt jag, syster och pappa på Chili Thai, vilket var så efterlängtat! Älskar deras mat och kan äta tills jag bokstavligt spricker, men fick hålla igen lite för annars hade jag inte orkat träna. Men gud så gott det var! Var för stunden i himmelriket. Det kan man kalla "lite mer Mmmm i livet!

Förutom ovanstående har jag också (självklart) fotat lite med. Tänkte lägga upp bilderna och temat var piano. Enjoy :)










Kommentarer
Postat av: P R I M M S

Vad sägs om att vara med och delta som veckans blogg hos mig? :) KRAM

2010-08-29 @ 19:54:32
URL: http://primms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0