Godmorgon?

Morgon är det alltid, men är den bra? Nja...det är skitväder utanför fönstret, jag väcktes av pappa och är lite småbitter för det men annars är det väl en ganska okej morgon. Kunde varit bättre. Är ganska bitter på mig och en annan i min vänskapskrets. Förstår mig inte på den personen. Vill du ha kontakt och kunna umgås som vänner eller vad är det frågan om? Du är betydelsefull men när man anstränger sig får man inget tillbaka. Jag vet inte om det förflutna spelar för stor roll men man vill inte bara ge och så känns det som nu. Vilket jag tycker är synd för som jag skrev innan, du betyder. Men jag antar att jag fick lite förhoppningar om att det skulle ändras men sedan kom kyligheten och det kortfattade fram. Men om du vill ha kontakt får du höra av dig. Känns fel att jag ska anstränga mig om inte du vill.

Nu lämnar jag det ämnet och går vidare till dagens planering. Idag ska jag träffa Rebecka, vilket var ett tag sedan. Vi ska väl mest bara umgås och mysa men det är skönt det med. Att inte göra något speciellt! Men innan dess ska jag fixa några saker, framför allt ta en lång varm dusch!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0