Fit for workout

Nu har jag äntligen kommit igång med träningen och it feels great! Har inte varit på ambitiös som jag hade velat under sommaren så tänkte att jag skulle passa på och kicka igång allt nu när skolan börjar. Men man känner att man har tappat lite på två månader så det var lite tufft men det kommer igång snart. Men det är så sjukt skönt att träna, man känner sig så fräsch, kanske inte just under själva träningspasset men efteråt, då känner man sig så nyttig och så fräsch. Det bästa är nästa efteråt då man har den goa känslan, kan duscha länge och sedan sitta i bastun och bara njuta. Riktigt gött! Nästa workout blir på söndag, taggar!

Ikväll ska jag bara chilla och njuta av att jag inte behöver bry mig om att lägga mig tidigt för är ledig imorn (ÄLSKAR MITT SCHEMA!) så behöver inte stressa i säng. Men imorn är schemat fullspäckad! Ska lämna schema till jobbet, åka till B-ryd för att hämta kameran, åka till stan för att gå på synundersökning, gå på danspass, anmäla mig till körskolan och sedan gå på utomhusbio med Anna! Morgondagen kommer bli riktigt awesome!

Imorgon hämtar jag min kamera!!





Kommentarer
Postat av: Boogielover <3

Åhh va roligt! Du kommer ta massa fina bilder ju :D jag ska akta mig för dig haha xD

2010-08-27 @ 11:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0