Back at home!

Det blev en ganska lång promenad för mig och syster. Vi gick klockan ett och kom fram till stan kl tre, två jäkla timmar? Snacka om att man kände av det i benen? Men som alltid ska jag ta kort och hålla på så det är anledningenn till att det tog så lång tid. Men älskar att fotografera! Önskar dock att jag hade haft en systemkamera, men den kommer också! ;) Väl framme i stan mötte vi upp mamma och tog en sen lunch. Väl behövligt! Jag och syster var så törstiga att vi beställde in två glas med Cola, de slank ner ganska fort! Som tur var slapp vi regnet men sen när vi var hemma kom vi på att vi var tvugna att hämta in alla dynor som fanns ute så jag och syster sprang ut i ösregnet och offrade oss för två dynor...och självklart skulle jag trilla i uterummet. Så nu har jag ont i röven och ett rivmärke på benet, ont gör det men fick ett gott skratt. Ni skulle sett hur jag såg ut! Kan jömföras med bambi på isen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0