Pinsamt!



Övningskörde nyss på parkeringen vid A6. Jag försöker i alla fall köra en gång i veckan för att hålla igång det och oftast går det bra och inga olyckor inträffar. Men idag smällde det! Jag hade precis kört in på parkeringen för att vi övade på att köra in och ut från den. Det gick alldeles utmärkt men när mamma plötsligt beordrade mig att parkera var jag inte med på noterna så svängde men hann aldrig bromsa och så PANG! Kraschade in i kanten. Som tur blev det inga större skador än att skylten vek sig och en "reflex" gick av. Men det kommer ju kosta några tusen ändå. Pinsamt! Pappa blev inte så glad ska jag tala om. Men tror inte att jag skulle ha varit krockfri ändå. Någon gång sker det! Skrattade mycket för att det var så pinsamt! Nej, jag få ta det lugnt hedan efter!


Kommentarer
Postat av: Kusin Vitamin <3

Jessi <3 Du får ta det lite lugnare i trafiken sedan <3

2010-04-19 @ 20:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0