Vem vill gå i ettan nu?

Vem vill gå i trean nu? ALLA ALLA!

Jag fick hem min studenmössa idag. Vilken känsla det var när jag tilllsist vågade sätta på mig den! Nu börjar man faktiskt inse att snart står man där med klassen och humöret är på topp! Lite läskigt. Snart kliver man ut i vuxenvärlden och ska ta massa ansvar och så. Är man redo? Jag vill gå ut skolan samtidigt som jag inte vill det. Det som är positivt med skolan är att man får träffa alla underbara människor och att man har sina rutiner. Nu ska man röra om i ett 12 årigt system vilket kommer ta ett litet tag att anpassa sig till allt. Men sedan vill jag ju gärna slippa allt plugg så ska ju inte klaga. Blir att jobba till ett år och förmodligen studera till sjuksköterska eller socionom, har inte bestämt mig. Men nu ska jag njuta av studentlivet med fester, tid med vänner, leva livet och ha underbart kul!

3 månader kvar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0