Vad hände med solen?

Vårkänslorna sögs långt in i kroppen nu när snön faller ner på marken och blir så bitter på vädret. Var så redo för sol, värme och vår och så kommer detta skitväder stormades över jkpg. Skit surt! Jag hade hoppats på bra väder så att jag kunde gå en lång promenad som kunde kompensera mitt vanliga onsdagspass på gymmet. Men moderjord vill inte att Jessica ska röra på sig. Får göra som min kära syster gjorde när hon var liten och hade tråkigt. Hon vandrade nämligen runt i köket. Dock såg det ganska förvirrande ut och det var nästan så att det blev märken efter hennes fina rundtur.

kanske något att sasta på då tråkväder rår över stan?

Nu tänker jag skita i denna dumburk och gå över till en mer rektangulär mackapär, nämligen mitt keyboard!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0