Theme song

Ni vet den där krigsserien (The Pacific) som jag har förälskat mig i? Jag älskar introt till avsnitten mer och börjar nästan lipa varje gång, så jag hade tänkt att jag skulle ge mig själv en utmaning. Jag ska lära mig spela den sången på piano för vårt piano eller snarare keyboard står bara och dammar, så för att den inte ska känna sig lika lämnad tänkte jag att jag skulle börja spela lite. Jag har tidigare spelat en del och kan nästan hela River flows in you, som kommer från twilight och lite annat smått och gott. Så imorgon sätter jag igång projektet! Jag tänkte att ni också skulle få lyssna på den så titta, ta in budskapet och känslan och bara peppa på att jag lär mig denna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0