Smart

När jag vaknade i morse fick jag en fin överraskning. Mitt comviq kompis hade gått över till till bas, villket innebär att nu var jag så okontaktbar som man kan bli utan sin mobil. Så jag masade mig upp ur sängen och gjorde i ordning frulle för att sedan sätta mig och betala 200 kr för kompis 195, men så upptäcker jag något. Tele2 har lanserat ett nytt abonnemang som heter Smart där man ringer och sms:ar gratis till alla, plus gratis surf. Skitbra tänker jag! Men ringer ändå till pappa för att få lite råd ifall det är värt det och vi diskuterade det och beslöt att jag skulle testa det så om 1-3 dagar börjar jag på mitt nya abonnemang Smart och det kommer att kosta 99 kr i månader i 6 månader frammåt och de resterande 12 månaderna kommer det kosta 169 kr. Men jag betalar 200 kr varje månad så tror det är värt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0