Nyttig eller...?

Jag har verkligen failat, totalt! Jag behöver inte skriva i min matdagbok mer för gårdagens onyttiga intag räcker för en månad! Jag var nämligen hos Pauline och vi hade bestämt att göra brownies, vilket är grymt mättande, så tänkte att det var det enda onyttiga jag skulle äta. Men det blev mer, så mycket mer! Så under kvällen har vi proppat i oss både brownies, lingonglass (som för övrigt är sjukt gott och underskattat), popcorn och , vänta det kommer mer, och godis. Det fastställer nog att jag inte äter nyttigt! Så jag får köra ett rejält träningspass idag för att kompensera detta. Fast tycker att ibland kan man få äta tills mat stupar, för det var det min mage gjorde. Jag hade så sjukt ont i min mage efteråt att lukten av brownies gjorde mig illa. Kunde inte ens se på kakan! Så nu blir det inget onyttigt på hela månaden....haha eller så blir de det!

Annars var kvällen helt fantastiskt och Pauline ska ha cred för det, så tack vännen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0