I've got a plan!

Jag har funderat vänner och har kommit på ett sätt som kanske kommer bli roligare att följa bloggen, samtidigt som det kommer att få igång mitt fotande och min kreativitet. Jag hade tänkt att varje månad, start om en vecka, ska ha olika teman och sedan lägga upp tagan bilder som har med temat att göra. Jag vet inte om det kommer vara en bra idé men kommer iaf bli en rolig grej att göra. Nu gäller bara att raskt komma på månadens tema...hmm. Får klura lite på det!

Förövrigt är jag riktigt hungrig! Jag har inte ätit sedan frukost och tror att min mage kommer äta upp mig innifrån snart! Men nu kom mamma hem så maten lär stå på bordet om en stund. Annars har jag inte gjort så mycket idag. Någon nytta har jag absolut inte gjort om man inte räknar med att jag har promerat med Becka ute i kylan. Blev iaf en timmes vandring så lite träning har man fått gjort idag, dock en mildare variant! Men nu är jag tillbaka och dagen lär inte bli så mycket bättre, så för att göra lite nytta kankse man, trots att det svider till, börja med några uppgifter som ska vara klart om några veckor.

Det var allt från mig just nu. Lägger väl in ett inlägg senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0