16:e plats

För ett tag sedan anmälde jag min blogg på http://jnytt.se/blogg/start och tänkte att det kunde vara en kul grej för man vill ju inte bara ha läsare från sin umgängeskrets. Jag skulle vilja ha fler läsare för då vet jag att folk tycker att jag skriver intressant och då får man en respons för det. Och den responsen fick jag nyss. Jag kikar ibland vad min statestik är och den brukar ligga mellan 10-15 normalt, men nu när jag kollade hade jag 37 unika besökare. 37?! vilka är dessa människor? Litet smil framträdde i mitt ansikte och gick snabbt över till bloggportalen på jnytts sida. Där låg jag bland de mest klickade bloggarna och som grädde på moset fanns låg jag bland de 20 mest klickade bloggarna idag och låg då på 16:e plats. Chockad! Jag tycker det är himla kul att ni läser min blogg faktiskt, så tack. Eran förtjänst!

Vill också tillägga att jag inte är titelsjuk och vill inte bli en Kenza, Foki, Blondinbella, Kissie eller liknande (dock tjänar de riktigt bra på sina bloggar!). Men det är roligt att bloggen växer lite! Så anmäl er till bloggportalen :)



Min stolta och lite töntiga 16:e plats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0