Getting better

Sakta men säkert börjar man bli bättre men näsan fortfarande täppt, halsen gör ont och man är lite matt och seg. Dessutom har man missat två dagar i skolan och det måste jag ta igen genom två inlämningsuppgifter, som om jag inte har massa andra skolarbeten. Men shit happens and shit SMELLS!

Today's friday. Men jag får inte ligga på latsidan. Har massa att plugga så ska väl ta någon powernap sen och börja plugga. Vill inte sitta allt för länge en fredag och plugga. Men mitt sätt att bli gladare och piggare är att lyssna på glad musik som ja, piggar upp. Så därför ska ni få en låt som jag gillar, men som kanske inte i budskapens ändamål är glädjande. Well well, go är den i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0