Tidsuppfattning = noll

Under timman jag har varit vaken har jag säkert tänkt på vilken dag det är idag? Minst 5 ggr under denna timma. Snacka om kort men gott minne? För mig känns det som en veckodag eftersom jag ska arbeta ikväll. Får hela tiden påminna mig om att det fkt är lördag idag. Tidsuppfattningen är inte riktigt som den ska idag. Får skriva lördag i pannan på mig så att jag ser det varje gång jag går förbi en spegel!

För övrigt orkar jag inte med praktik nu. Jag trivs jätte bra och arbetskamraterna är riktigt goa! Allt flyter på och fungerar jätte bra, men förtillfället är jag lite frånvarande känns det som. Vet inte riktigt vad jag ska göra för att denna känsla ska försvinna, men tror att så fort skolan börjar kommer jag ha annat att tänka på så det kan uppehålla denna känsla. Skulle helst av allt hoppa fram två månader så att jag kunde fylla 18, för är i ett behov att dansa, festa och träffa nya människor. Och hemmafesterna finns i ett dåligt utbud av just nu, vilket suger!

Men samtidigt vill jag inte skippa dessa två månader, för mycket kommer hända. Bl.a. kompisars födelsedagar, projektresan m.m. Så får bara bita i och ta dagarna som det kommer. Två månader går ganska fort ändå....hoppas jag. Det roliga är att när man är yngre vill man bara bli äldre och när man är äldre är det tvärtom. Det får mig att tänka på att värdesätta dagarna!

Allt från mig denna lördagsmorgon.




Kommentarer
Postat av: Boogie

jag ska fixa något till min födelsedag Jessi ;D Kommer bli awesome!

2010-09-18 @ 13:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0