Önskningar kan slå in.

Har ni någon gång önskat något ni verkligen skulle hända? Då menar jag inte att önskningar som att man ska få den superheta Sony Ericsson mobilen eller så. Utan att ni kommer vinna en resa, få uppleva något speciellt eller träffa en person. Det var jag med om igår. Jag stod på stan och väntade på en kompis och önskade att en viss sak skulle hända. Men läxade direkt upp mig och intalade mig att det kommer aldrig hända, never! När jag har en stund senare förträngt min önskning händer det! Blev lite halvt chockad över hela situationen men samtidigt väldigt glad!

Så ni som önskar något, förr eller senare slår det in. Men troligen mest när ni inte anar det.
Don't stop believing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0