Sommarlov sitter riktigt fint!

Idag börjar dagen på det sista sommarlovet vi har och känslan att det faktist bara är ett år kvar kommer krypande. Man börjar smått inse att inom ett år kommer vi ladda upp för att ta studenten. Det är helt sjukt! Allt går så himla fort. Snart kommer man säkert stå där med hela svensson familjen med barn , villa och volvo! Vill inte sluta skolan för det är skolan som gör en sysselsatt och livet är riktigt chill men efter skolan kommer man behöva slita, jobba och ta massa ansvar. Jag vill fortfarande chilla. Men det sista året och denna sommaren ska fan bli en av de bästa!

Sommarens första aktivitet kommer bli att åka ner till stan med tjejerna och fika och smått fira att det ÄNTLIGEN är sommarlov. Har ingen aning vad vi gör efter, några kanske drar in på krogen medan vi andra som inte fyllt än får göra något annat... hatar att fylla så sent. Det ska jag verkligen se till att mina barn slipper! De ska planeras in om det ska vara så !

Men ska snart göra mig iordning sen sticker jag! Nu börjar sommarlovet! :D

( Ska försöka byta header snart till en lite mer gladare och framför allt somrigare ! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0