Hur vet man att man har valt rätt väg?

Gick och funderade på mitt liv och hur det kunde ha sett ut om jag hade gjort saker och ting annorlunda. Innan hade jag inget jag ångrade men nu känns det som att listan är lång. Det finns många saker som jag ångrar eller i alla fall velat agera annorlunda. Det finns framallt två saker som jag önskar jag agerat annorlunda. Speciellt en av dessa två önskar jag att jag inte hade rushat fram allt utan tagit det lugnt. Gjort mig bekväm i situationen istället. Men eftersom jag var så otålig gör det idag att ta ett bra beslut, eller det rätta beslutet. Skulle vid sådana här stunder vilja att någon anna tog beslutet åt mig för man kan komma över andras val och beslut. Men att komma över sitt egna beslut kan svida länge. Jag vill bara att känslan ska försvinna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta tänk bakåt och frammåt. Tänk på vad du har istället. Vilka vänner som finns, vilken fin pojkvänn du har och allt som gör dig glad. Sluta oroa dig för vad du har gjort och vad som kan hända. Ibland kan det beslutet att inte göra något alls. Att låta bara allting va och njuta av stunden. Finns så mkt värre saker än vad man själv tror är värst. Det är sommarlov! BE HAPPY! ENJOY! :)

2010-06-21 @ 20:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0