God morning sunshines!

Jag längtar till den 27 denna månad för då kommer lönen för förra månaden och då ska jag köpa den efterlängtade kameran. Jag vet inte riktigt vad det kommer bli för kamera än men antingen blir det en Canon Eos 1000d, Nikon D3000 eller en Canon Digitalkamera Powershot SX20 IS. Kommer vara ute och fota hela tiden och kommer nog också vilja ha lite "modeller". Tänk inte Top model modeller som står vid stranden och posar i den senatse bikinin utan mer konstnärliga bilder. Ja, ni som vill vara med får veta mer sedan men den här bloggen kommer delvis vara en fotoblogg sedan, det är mitt mål i alla fall!

Nu, medan jag drömmer om min kamera, ska jag ut och måla taket på baksidan.
Ha en fin morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0