Årets första dopp!

Kom precis hem från stranden med världens bästa Nina och trots att vi bara var där någon timma var det skönt att bara ligga där i solen och snacka. Prata om dagens i-lands problem osv. Glad för att jag har henne och att hon kan kommer till mig när hon känner att hon behöver ha råd och behöver snacka ut. Då känner man sig behövd och älskad. Skönt att man har henne för kan behöva prata om mina i-lands problem jag med. Du ska veta att du betyder!

Nu när jag kom hem och gick in i uterummet möttes jag av em värmeexplosion. Uterumme blir alltid riktigt varmt under dagen eftersom vi har dörren stängd och idag var det värre än någonsin. Termometern kunde inte visa vilken temperatur det var för den var så hög, men efter en stund när jag hade dragit upp dörrarna gick den ner på 50 grader. Undra hur mycket det var innan? Här behövs det inte att bygga en bastu, fick en på köpet när vi byggde uterummet! ;)
Lite bilder från idag...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0