2010-08-11

Fantasibrist på rubrik denna morgon! Har inte riktigt vaknat men måste ändå starta igång för ska in till stan och träffa Anna Panna. Vet inte riktigt vad vi ska göra, chilla antagligen, kanske ta en fika. Men det får nog bli en billig fika för känns som jag slösar way to much på fika och mat. Inte bra! Måste skärpa min ekonomi och ska ju spara till en kamera så här får det bli lite ändring. Skärpning Jessica! Idag ska jag även övningsköra och taggar smått inför det. Det är riktigt kul och vill bara bli bättre. Ska försöka köra så mycket som möjligt och måste även skriva in mig på trafikskolan.

Nej, dax att göra sig i ordning och lämna byggnaden för att bege sig mot stan.


Bild av Kaur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0