Waynes fik

Har kommit hem efter en trevlig fika med Natta och Ottilia . Dock hade vi förväntat oss solsken så både jag och natta hade laddat upp med solbrillor och kamera för att kunna sitta på uteserveringen och mysa, men moder natur hade andra planer. Blev en lika mysig , men en mindre solig fika! Senare ikväll tänkte jag faktiskt bara ta det lugnt och bara andas. Nu låter det som att mitt schema är fullspäckad varje vecka, men har oftats något att glra varje dag. Om det inte är plugg så är det träning, så därför ville jag hellre umgås med mina vänner och ta en chill kväll. Tar igen träningen imorgon! Så laddar upp med mjukisbyxor och parkerar mig snart framför tv:n då halv åtta hos mig snart börjar!



Älskar den här bilden, så söt!



Tillåten eller inte, du är alltid söt gumman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0