Vilken härlig dag!

Vaknade upp med solsken vid tiotiden men snoozade vidare till halv tolv. Så underbart skönt att ligga kvar i sängen och veta att man har tid till att somna om, fin känsla det! Men nu är jag uppe för kan ju inte tillbringa hela dagen i sängen. Därför håller jag på att redigera gårdagens bilder från Paulines fest, vilket var en lyckad kväll! Vi firade nämligen att Pauline blivit 19 och då samlades lite folk och vi åt super god mat. På tal om maten, alltså den rätten var himmelskt god! Det var kycklingwrap med parika och någon krämig fyllning innuti som bara smälte på tungan, sjukt vad den var god! Måste ha receptet så att man kan göra det hemma!

Under kvällen dansade vi, spelade spela, spelade rundpingis och såg på Wall-e. Dne filmen var förövrigt riktigt gullig och ett och ett annat "aaaw" flög ur min mun under filmen, så himla söt!

Så bilder från festen kommer inom kort! Men snart måste jag lägga mig ifrån denna dumburk för att göra mig iordninhg inför en annan fotografering. Jag och syster ska nämligen promenera till vättern i detta fina, men blåsiga väder. Men man känner att våren är på gång och man blir så glad av det, vårkänslan sprider sig i kroppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0