Utmaning påbörjad!

Har suttit vid pianot en halvtimme och kan ca 10-20 sek av introt till the pacific, men skam den som ger sig som det gamla ordspråket lyder! Jag ska inte ge mig denna gång, som jag brukar, så nu ska jag kämpa till jag kan den här låten! Men det är kul när accorden börjar flöda och man hör ett sammanhang i låten, underbart! När jag är klar (vilket kan dröja ett tag) ska jag lägga upp låten och en inspelning av det jag spelar så att ni kan få lyssna på det jag lärt mig. Lär behöva ta flera tagningar för just när man ska spela in tabbar man sig överallt! Men den dagen, den sorgen. Ytterligare ett gammalt ordsrpåk. Snart lär jag prata som mina tanter och gubbar gör på jobbet!

Ne, nuu ska jag upp och äta lite och se det sista av solsidan.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0