Snälla döda mig!

På lördag kl 08.00 ska jag inställa mig på hälsohögskolan och göra högskoleprovet. Och det fasar jag för! Tror inte det kommer göra någon större skillnad för mig som absolut inte är ett snille i matte och liknande, vilket största delen av provet består av. Yes, känner att jag kommer att lyckas till tusen...nee snälla döda mig. Jag har suttit i 1 ½ h och försökt mig på matte delen på gamla högskoleprov och jag är HELT SLUT! Känns som min hjärna överkokar! Dessutom blir man lätt stressad och får inte fram några matematiskt korrekta, i alla fall mer korrekta svar, vid stress. S.U.C.K. Tror jag vill hänga mig själv i datasladden! Men eftersom mina kära föräldrar har sponsrat mig måste jag ändå försöka. Inte taggad någon stans! Om jag blev helt slut nu, tänk vad slut jag kommer vara efter provet!

Nu räcker det. Kommer säkert falla rätt på tagentbordet om jag fortsätter!


Kommentarer
Postat av: Kusin Vitamin <3

Vi får hålla tummarna åt varandra! För kommer verkligen inte gå bra för mig speciellt i ordkunskapen.. känner mig IQbefriad! :P Lycka till Jessi! :)

2011-03-29 @ 08:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0