SKITVÄDER

Ja, vad ska man säga? Skitväder é vad de é! Igår var det strålande sol och man vågade nästan tro att våren äntligen har landat, men man ska aldrig ta ut sådant i förväg för redan på kvällen kan det börja välla ner massa snö. Jahopp, där var vi å ruta 1 igen. Jag som hade planerat att börja använda min nya skinnjacka snart och så händer detta. Skit skit skit. Dessutom känns det som att all snöresurs som finns har kommit hit. Bilen imorse hade en stor hög frisyr av snö som jag fick avlägsna annars hade väl den sett ut som en levande snöboll. Men det positiva är, vilket vi hoppas på, att det kan vara det sista snöfallet såhär innan våren kommer. Jag menar, det här är så typiskt Sverige! Aldrig något roligt väder och om det är det blir det inte långvarigt!



Så här såg det ut den 5 mars...




Så här ser det ut nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0