Sent inlägg med uppdatering från igår

Klockan har slagit till 00.10 och en ny dag har grytt. En ny dag med nya möjligheter! Jisses, lite djupt där. Men jag ska inleda dagen med att sova ett par timmer, eller mer. Men tänkte uppdatera er vad jag har gjort ikväll. Har faktiskt hamnat lite varstans ikväll. Först var jag hemma hos Robin en stund där jag även träffade Micha. Därefter skjutsade jag henne till bussen för att sedan åka hem och invänta mina extreeeeemt tidsoptimistiska och virriga kompisar. Medan jag väntade på att höra något från Natta  och kris, så testade jag lite outfits vilket kan vara bra då man vaknar och har en vad-ska-jag-ha-på-mig-morgon. Och jag testade upp mot ett tiotal innan man fick några livstecken ifrån dem. Sedan åkte vi för att plocka upp Carro, men den virrpannan fanns ju inte till så vi fick gå ut på ett spaningsuppdrag för att finna henne . Självklart hade Carro inte hört sin mobil från sin väska så därför var hon okontaktbar, typiskt Carro. Men tillslut fann vi virrpannan och kunde åka in till stan för att ta en fika på Geroges. Även Carros kille Jimmy joinade, mycket trevlig prick!

Trots att det blev en ganska enkel kväll med en fet muffins i magen, blev den så himla lyckad. Har saknat att umgås med tjejerna (dock var alla inte närvarande), så hade en sådan happy moment där man kände att livet var ganska underbart. Så tack tjejer och Jimmy för en bra kväll at Georges!

 



Bild från i sommras!


Kommentarer
Postat av: natta

jag var inte tidsoptimistisk, jag väntade på svar från carro ;) och så duschade jag (A)

2011-03-06 @ 00:55:00
URL: http://921213.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0