Partyhatten är avtagen!

Sitter med mjukisbyxor och är sådär lagom seg efter en partykväll, som för övrigt var ganska lyckad. Nu får ni inte missta mig och tro att det var en fest där man kunde stanna kvar, men det var på vippen till att sticka. Nej nej! Det jag hävdar är att det inte riktigt var det där ösiga och dunka dunka, utan en chillfest. Vi dansade loss såklart, snackade och drack färgglad dricka, men det var avslappnat och skönt. Inte för mycket liksom! Så tack vänner som var på Carros fest igår och grattis ingen Carro!

Förutom att kvällen ändå var chill så fanns det ju ett par incidenter som kommer vara minnesvärda och det ger jag kristin cred för! Haha, gumman...du är för rolig ibland, speciellt med lite vin i kroppen ;) Dessutom tjockade jag´, natta och kris på Burger King efter och fyllemat är nästan det bästa som finns, snacka om abstinens! Helt underbart att sätta tänderna i en burgare och pommes, då var det ett haleluja moment!

Jag tänker nu dra upp mig ur sängen och fixa lunchen. Lägger upp lite godkända bilder sedan från festen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0